Cienījamie klienti!
Patreiz norit mājaslapas modernizācijas darbi, tāpēc vēlamies informēt, ka var gadīties neparedzētas problēmas. Lūgums, sazināties ar mums zvanot vai rakstot, ja pasūtījuma noformēšanas procesā radušās kādas kļūmes.

Kontakti

1. Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/ lietu, vai arī, ja precei dota garantija – garantijā noradītajā termiņā;

2. Prasījums jāiesniedz divu mēnešu laikā no dienas, kad patērētājs atklājis neatbilstību;

3. Pārdevējs sniedz atbildi/risinājumu 15 darba dienu laikā;

4. Pasta izdevumi tiek atgriezti tikai tajā gadījumā, ja pircējs ir saņēmis brāķētu preci. Citos gadījumos pasta izdevumi netiek atlīdzināti;

5. Mainīt vai atgriezt preci ir iespējams 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas datuma;

6. Atgrieztajai precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālajam izskatam, jābūt ar birku, oriģinālo iepakojumu un bez lietošanas un/vai demontāžas pazīmēm;

Precēm ar ražošanas defektu - atgriešanas process:

1. Pircējam jāaizpilda iesniegums, kas adresēts pārdevējam. Ņemt vērā, ka iesniegumā jānorāda precīza rēķina/pasūtījuma informācija - numurs, datums vai EKA čeka kopija ar saskatāmu numuru un datumu. Gadījumā, ja pircējs pieprasa naudas atmaksu, lūdzam norādīt bankas konta numuru, uz kuru pārskaitāma nauda. Aizpildītu iesniegumu, lūdzam nosūtīt uz sekojošu e-pastu: info@amiriepas.lv

2. Pārdevējs sniedz atbildi/risinājumu 15 darba dienu laikā.

3. Brāķētas preces nosūtīšanas gadījumā, ja precei tiks apstiprināts ražošanas defekts, sūtījuma summa tiks apmaksāta. Šādā gadījumā, lūdzam OMNIVA sūtījuma izdevumu apliecinošu dokumenta kopiju pievienot sūtījumam vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@amiriepas.lv;

4. Pēc preces saņemšanas pārdevējs ne vēlāk kā 15 dienu laikā izdara vienu no sekojošām darbībām atkarībā no pircēja pieteiktā prasījuma un ekspertīzes rezultātiem:
4.1. ja apstiprināta ražošanas defekta esamība, pārskaita naudas summu, ko pircējs samaksājis par preci un preces atgriešanas OMNIVA izdevumus saskaņā ar pircēja iesniegto kvīti uz pircēja norādīto bankas kontu
4.2. ja apstiprināta ražošanas defekta esamība, nosūta pircējam apmaiņas preci uz pircēja iesniegumā norādīto adresi
4.3. ja ražošanas defekta esamība nav apstiprināta vai prece un/vai tās iepakojums neatbilst garantijas noteikumiem vai preču atgriešanas noteikumiem, pircējam tiek nosūtīta attiecīga informācija. Šajā gadījumā piegādes izdevumi netiek apmaksāti.

Darba laiki
P.O.T.C.P: 10:00 - 18:00
Sestdiena: brīvs
Svētdiena: brīvs
© 2020 AMI Riepas